Πέμπτη, Ιούλιος 20, 2017

Διατροφή και μαχητικά αθλήματα

nutriflori

Ο κόσμος των μαχητικών αθλημάτων είναι μεγάλος και ποικιλόμορφος. Αθλήματα με διαφορετικές τεχνικές, νοοτροπίες και κανονισμούς. Παρόλες τις μεγάλες διαφορές τους αναγνωρίζονται από την επιστημονική κοινότητα ως αθλήματα "υψηλής έντασης".

Περισσότερα...

Πόση πρωτεΐνη χρειάζεται τελικά ένας αθλητής;

florian

Ανεξάρτητα το άθλημα που κάνει κάποιος, από τη στιγμή που αθλείται καταναλώνει περισσότερη ενέργεια από κάποιον που δεν ασκείται. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να χρειάζεται και περισσότερα θρεπτικά συστατικά για την αποκατάσταση μετά από την έντονη φυσική δραστηριότητα. Η πρωτεΐνη παίζει φυσικά ιδιαίτερο ρόλο στη διατροφή του αθλητή καθώς χρησιμοποιείται για την ενδυνάμωση του μυικού ιστού και την αποκατάσταση αυτού. Οι δίαιτες με μεγάλο ποσοστό πρωτεΐνης είναι πολύ δημοφιλείς μέσα στους αθλητικούς κύκλους, ιδίως σε αυτούς που ασχολούνται με τα βάρη, το cross fit ή τα calisthenics. Πόση όμως πρωτεΐνη χρειάζεται πραγματικά ο οργανισμός ενός αθλητή;

Περισσότερα...

Διατροφή για αύξηση της μυικής μάζας

muscle

Υπάρχουν τρεις λόγοι για τους οποίους κάποιος επιθυμεί να επιτύχει μία αύξηση του σωματικού βάρους κυρίως μέσω αύξησης του μυϊκού ιστού (μυϊκή μάζα).
1. Βελτίωση της εμφάνισης
2. Βελτίωση της κατάστασης υγείας
3. Βελτίωση της αθλητικής απόδοσης

Περισσότερα...

Kρεατίνη ενα αμφιλεγόμενο εργογόνο βοήθημα

9 250

Η κρεατίνη είναι ένα από τα πιο δημοφιλή συμπληρώματα διατροφής η οποία έχει χρησιμοποιηθεί από πολλούς επιτυχημένους αθλητές σε διάφορα αθλήματα. Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι σύμφωνα με δημοσιευμένα στατιστικά δεδομένα, η κατανάλωση συμπληρωμάτων κρεατίνης στις ΗΠΑ έχει αυξηθεί αρκετά την τελευταία δεκαετία με 1 στους 2 επαγγελματίες αθλητές

Περισσότερα...